فروش حمام التراسونیک

ساخت وبلاگ

چگونه یک تمیز کننده دستگاه التراسونیک کار می کند؟ تمیز کردن التراسونیک از طریق امواج صوتی فرکانس بالا از طریق مایع به اسکراب انتقال سطح قطعات غوطه ور شده است. امواج صوتی با فرکانس بالا، به طور معمول 40 کیلوهرتز، محلول مایع آب یا حلال را تحریک می کنند و باعث حفره مولکول های محلول می شوند.
حباب ها را فکر کن کاویتاسیون "حباب" شکل می گیرد زمانی که انرژی صوتی یک موج (یا حفره) را ایجاد می کند که به عنوان یک حباب در یک محلول مایع از آب یا حلال به دام افتاده است. این حباب های میکروسکوپی با چنین نیرویی که آلاینده ها به سطوح پیوسته اند، نادیده گرفته می شوند. دستگاه های تمیز کردن اولتراسونیک سطوح اسکراب تمیز کردن از طریق زلزله های حباب های کوچک.
کار شستشوی دستگاه التراسونیک چگونه کار می کند؟
تمیز کردن دستگاه التراسونیک مناسب برای تمیز کردن انواع مختلفی از مواد، از جمله فلزات، شیشه، لاستیک، سرامیک و برخی از پلاستیک های سخت است. تمیز کردن التراسونیک مخصوصا برای از بین بردن آلاینده های محکم از آیتم های پیچیده با سوراخ های کور، ترک ها و انقباض ها مفید است. نمونه هایی از آلاینده ها از طریق تمیز کردن اولتراسونیک حذف شده عبارتند از گرد و غبار، خاک، روغن، روغن، رنگدانه ها، عوامل شار، اثر انگشت و ترکیبات پرداخت.
مایع مورد استفاده در سیستم های تمیز کردن خرید دستگاه التراسونیک صنعتی می تواند بر اساس آب (آبی) یا مبتنی بر حلال باشد. هر دو نوع راه حل های تمیز کردن شامل عوامل مرطوب (سورفکتانت ها) برای کاهش تنش سطحی و افزایش کاویتاسیون. راه حل های تمیز کردن آبی معمولا در تمیز کردن اثربخشی محدود می شود، اما برای محیط زیست بهتر از راه حل های تمیز کردن حلال است.

فروش حمام التراسونیک...
ما را در سایت فروش حمام التراسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اکبر جهانی hamamoltrasonic2 بازدید : 129 تاريخ : شنبه 20 فروردين 1401 ساعت: 18:15

دستگاه‌های تمیزکننده التراسونیک معمولاً با ضمانت‌های سازنده تا 2.5 سال ارائه می‌شوند. در صورت مواجه شدن با هر گونه چالش از گارانتی دستگاه خود استفاده کنید.
با این حال، ضمانت‌ها را می‌توان باطل کرد و در صورت سوءاستفاده یا استفاده نادرست از دستگاه، ممکن است خطاهای گران قیمتی رخ دهد. اطمینان حاصل کنید که از آن مطابق با مشخصات سازنده استفاده می کنید و همیشه دستورالعمل دستورالعمل را دنبال کنید.
این حمام های دستگاه التراسونیک دارای مخازن مبدل بزرگی هستند که شدت امواج مافوق صوت را در سراسر مخزن نوسانی تولید می کنند. با کنترل فرکانس، که به صورت خودکار و دارای توان ثابت است، از توزیع بهینه انرژی اولتراسونیک و نتایج قابل تکرار اطمینان حاصل می کنید. دستگاه التراسونیک عمدتاً برای تمیز کردن قسمت‌های کوچکی که در برخی از گوشه‌هایی که دسترسی به آن‌ها مشکل است، حاوی آلودگی هستند، استفاده می‌شود. حمام های دستگاه التراسونیک امواج اولتراسونیک را در آب مخزن ایجاد می کنند تا ابزارها را به شدت از کثیفی و ظروف شیشه ای تمیز کند. 
محفظه فولادی در برابر حباب‌های کاویتاسیون و حلال‌های قوی زمانی که نیاز به تمیز کردن پیشرفته دارید، مقاومت می‌کند. حمام های دستگاه التراسونیک فشرده که قادر به تنظیم توان اعمال شده هستند، از تجهیزات شکننده معمولی در آزمایشگاه های پزشکی یا تحلیلی محافظت می کنند. چرخه های تمیز کردن فقط چند دقیقه طول می کشد و با رسیدن به تنظیمات برنامه ریزی شده به طور خودکار پایان می یابد.

فروش حمام التراسونیک...
ما را در سایت فروش حمام التراسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اکبر جهانی hamamoltrasonic2 بازدید : 150 تاريخ : شنبه 20 فروردين 1401 ساعت: 17:53